Stay weird. : Place your past into a book and burn the pages.

8/13/2014

Place your past into a book and burn the pages.

Víc než měsíc prázdnin za námi, utíká to rychle. Musím říct, že časově jsem dost vytížená. Prakticky celé dny trávím někde venku a vracím se domů až večer. Za těch několik dní mi tak nějak došlo, že potřebuji určitou změnu. Přehodnotila jsem nějaké věci a když se nad tím zamyslím, můj život se od minulého roku dost změnil. Tyhle prázdniny jsem si chtěla co nejvíce užít, což se mi myslím do jisté míry podařilo. Užila jsem si krásnou dovolenou v Itálii, odkud mám spousty skvělých fotek a zážitků. A ještě není všem dnům konec, mám v plánu pár věcí, jako jsou nákupy, mojito, kino s přítelem, piercing, tetování... Konečně jsem se rozhodla pro motiv, teď už jenom našetřit zbytek peněz. Také jsem přemohla svojí lenost a začala cvičit a chodit běhat. Většina lidí mi říká, že to nepotřebuji, já ale myslím, že mi to prospěje. Po prázdninách jdu už do druháku a v Říjnu budu slavit sedmnácté narozeniny. Všechno běží nekontrolovatelně rychle, proto si chci užívat toho co je teď. Nikdy nevíte, jak dlouho bude něco trvat nebo jestli ještě budete mít znovu takové šance. Jednou chci mít na co vzpomínat a říkat si, že to stálo za to.



7 comments:

  1. zní to jako parádní léto :) Já taky doufala, že si ho užiju a tak nějak se nestalo. A taky jsem se měla v plánu učit, protože mám za pár dní pohovor a pokud jím projdu odjedu na měsíc do portugalska, ale moc jsem tomu nedala, jsem ze sebe zklamaná a zkusím to dohnat aspoň ty poslední dny. Mě už čeká jen ten pohovor, práce, jeden víkend na chatě a jeden víkend u přítele.
    Letos jdu do třetáku a znepokojuje mě vědomí, že za rok maturuju a že za rok touto dobou mi bude 18. Vždyt mi nedávno bylo 10 sakra :-D
    franckovaveronika.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. šíleně to léto utíká to mám pravdu. ja si zase užila dovolenou v chorvatsku. ta ted taky shromazduju penízky a v září se těším na tetování <3

    ReplyDelete
  3. Super blog a a právě na našem blogu probíhá Giveaway a budeme rády, když se zúčastníš :) http://daifash.blogspot.cz/2014/08/giveaway.html

    ReplyDelete
  4. tiež mi príde, že to strašne ubehlo, ale to asi každému. a aj ja som konečne začala trochu cvičiť, tak som na seba hrdá. :D fotka skvelá.

    ReplyDelete
  5. na tetovanie chcem začať šetriť aj ja... ale je veľa iných výdavkov momentálne. už to odkladám 2 roky a vidím to na ďalšie 2 :D.

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
  6. Super článek:-) Taky chci tetování, akorát rodiče mi to nechtěj dovolit, takže musím ještě rok počkat do 18:-(:-D Jinak tě zvu na giveaway na mém blogu:-)
    passengersmaniac.blogspot.cz

    ReplyDelete
  7. pekný článok :) máš pravdu, treba si užívať aby bolo na čo spomínať, tieto prázdniny zbehli fakt dosť rýchle ale tiež som stihla veľa pekných vecí, som rada že som ho strávila s pár poriadnymi priateľmi,obnovila staré kontakty a že som si ho užila aj so svojim priateľom :) .. ja si tiež plánujem dať pierc, už môj druhý do pupka ale až po lete kedže to vraj zvykne nepekne hnisať a nesmie sa s tým do chlóru plánujem to na október uvidíme, tetovanie to ti závidím tiež by som chcela ale neviem vôbec aké ani kde takže to je ešte v ďalekej budúcnosti :D každopádne si užij zvyšok prázdnin :)

    ReplyDelete

Děkuji moc za každý Váš komentář! ♥