Stay weird. : MOVIES (1)

8/25/2014

MOVIES (1)

Zbývá posledních pár dnů prázdnin a potom zase školní povinnosti. Každý z nás si ale určitě najde chvilku na to, aby se podíval na nějaký ten film. Proto jsem se rozhodla napsat článek právě na tohle téma, taky abych sem pořád nepsala jen nesmysly. Filmů jsem viděla už spousty, i když já osobně mám asi nejraději horory a dramata, podělím se s vámi i o tipy na jiné žánry. Třeba vás nějaký zaujme a nebo jste ho už viděli. Tak či tak doufám, že vám aspoň nějaký film padne do oka a případně můžete potom napsat jak se vám líbil. :)



Now Is Good - Teď a tady
Film pojednávající o sedmnáctileté dívce, která je smrtelně nemocná. Chce však stihnout ještě spousty věcí a samozřejmě se do toho všeho zamotá i láska. Ano, zní to jako klasický romantický film se špatným koncem. Na takové filmy moc nejsem, ale tento mě docela bavil. Bylo tam i pár momentů u kterých jsem se zasmála, nicméně "happy end" neočekávejte. 


American Mary
Studentka, co touží být chirurgem a má potíže s penězi nakonec své zkušenosti využije tak trochu jinak. Je tu krev, extrémnost, brutalita, pomsta. V tomhle se asi nedá hledat příliš hluboký děj, ale na druhou stranu mě tento film zaujal prostředím a hlavní herečkou. Asi není pro každého, ale má svojí určitou originalitu, takže já ho hodnotím kladně. 


White Oleander - Bílý oleandr
Drama, kde Astrid vypráví o tom, jak se její matka dostala do vězení za vraždu a ona poté vystřídala několik opatrovnických rodin. V tomhle filmu je dobře ukázáno, co všechno lidé jsou schopni udělat třeba jen ze žárlivosti. Má dobrý děj a myslím, že stojí za shlédnutí. 


Disturbia
Mladý Kale, který se dostane do problémů a má soudně nařízené domácí vězení. Kvůli zařízení, které hlídá jeho kroky mu po pár dnech už všechno začne lézt na nervy. Všechno začíná teprve až začne sledovat dalekohledem své sousedy, včetně nově nastěhované blondýnky. Není ale moc příjemný zjištění, že jeden z vašich sousedů by mohl být vrah. Jedná se o klasický Thriller, ale se zajímavým příběhem a pár vtipnými hlášky. Na tenhle film se nemám problém podívat víckrát. 

5 comments:

  1. Zrovna dneska jsem si tak říkala, že by jsem si ráda udělala poslední dny prázdnin odpočinkové a filmove, ale nevěděla jsem už na co by jsem se měla kouknout, díky tobě už vím! :)

    ReplyDelete
  2. videla som jedine Disturbiu a práve som dostala chuť pozrieť si ju zase :D skvelý film ... okrem toho sa mi páči aj ten predposledný, zapisujem do zoznamu :)

    ReplyDelete
  3. Ďakujem za skvelé tipy :)) Disturbia je super :)
    Pozývam ťa na moju giveaway, kde môžeš vyhrať 10 skvelých produktov :)BellesFleurs

    ReplyDelete
  4. Viem, že ten posledný som nedopozerala. Kamoška mi pozdejšie povedal, že som to vypla práve vo chvíli, kedy to začalo naberať spád. Ďakujem za tipy. Určite si niečo z toho nájdem. Nie je čo kukať, takže som za to rada :)
    (http://all-dreams-are-real.blogspot.sk/)

    ReplyDelete
  5. skele tipy, uricte se na neco podivam:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na mem blogu:) Budu rada kdyz se pripojis:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2014/10/giveaway-design-your-own-cases-and.html#comment-form

    ReplyDelete

Děkuji moc za každý Váš komentář! ♥