Stay weird. : shopping #3

7/22/2014

shopping #3

Už delší dobu jsem nepřidala článek do této rubriky, tak to chci napravit. Vzhledem k tomu, že jsem za poslední dobu zase trochu obohatila svůj šatník o nějaký ten nový kousek oblečení. Vychytala jsem i celkem slušné slevy a ceny, takže utracených peněz nijak nelituji. Naopak si myslím, že se mi nákupy vyplatily. Teď už tedy přidávám fotky věcí, jsem si koupila za poslední měsíce. 

Moje asi vůbec nejoblíbenější kraťasy. 
Té košili jsem proste neodolala (jsem neskutečný blázen do košilí) a kalhot není nikdy dost.
Ačkoliv nemám ráda kytičkové vzory, tahle podprsenka mě zaujala.
Červené kraťasy bych si asi normálně také nekoupila, ale překvapilo mě, jak dobře vypadají. Tílko s lebkami je slabé a na léto ideální. 
Tričko nad pupík a barevnější sukně se vzorem marihuany. 
O batohu ani nemluvím, to byla láska na první pohled. A když ho zlevnily na polovinu ceny, neváhala jsem.
Nerada nosím plavky, ale jelikož jedeme na dovolenou, musela jsem si nějaké pořídit. 
Volila jsem šortkový spodek a sama jsem si k tomu zkombinovala vršek. Nakonec jsem celkem spokojená.


5 comments:

  1. Dost dobré úlovky.. Já na to mít, utrácím o 106 :D Ani ty slevy se mi nepodařily vychytat :( lost-strength.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. uplne skvelý štýl máš ! :) všetko sa mi veľmi páči najviac svetle kraťasy aj tie červené tiež si chcem jedny červené zaobstarať .. aj ten batoh je bohovský :)

    ReplyDelete
  3. Veľmi pekné oblečenie:)
    Pozývam ťa na moju Giveaway!
    http://fashionbycornelia.blogspot.sk/2014/07/first-giveaway.html

    ReplyDelete
  4. super veci :) mám podobný vkus a moc se mi líbí ten batužek

    ReplyDelete

Děkuji moc za každý Váš komentář! ♥