Stay weird. : Wind in my hair and rain in the air.

7/08/2014

Wind in my hair and rain in the air.

Před nedávnem jsem díky jedné osobě objevila celkem úžasné místo. Je to tam sice trochu odlehlejší, než jsem v Praze zvyklá, ale občas je fajn být stranou od většiny lidí. Především se tam ale dá dobře jezdit na skateboardu, protože se tam nevyskytuje až tolik aut. Posledně jsem tedy udělala pár fotek, bylo akorát po dešti, takže to celé působilo trochu depresivně, což mě plně uchvátilo. 
Všechny fotky jsou focené mým mobilem (iPhone 4S), jelikož nemám čím jiným fotit. I tak ale prosím, abyste fotky nekopírovali!




Skejtování v dešti s miláčkem. ♥ 



3 comments:

  1. Fotky z Iphonu jsou celkem kvalitní, takže je to v pohodě a ani já nemám nic moc foťák, naprosto obyčejný :)
    Takových míst je tady okolo celkem hodně, ale já jsem posera, takže by jsem tam sama asi nešla no :D

    ReplyDelete
  2. ja mám veľmi rada také odľahlé miesto fakt občas skvele padne na také pre zmenu ísť a užívať ten pokoj tam :) a posledná fotka je veľmiiii peknaaa

    ReplyDelete
  3. ta první fotka je famózní :O lost-strength.blogspot.cz

    ReplyDelete

Děkuji moc za každý Váš komentář! ♥