Stay weird. : OKAY? OKAY.

6/30/2014

OKAY? OKAY.

Přes dva měsíce jsem nenapsala žádný nový článek. Nevím, jestli to bylo tím, že jsem se aspoň trochu snažila na konci školního roku vytáhnout svoje známky ve škole nebo protože teď jsem skoro pořád venku. Každopádně teď o prázdninách se moje aktivita na blogu snad zlepší, když si najdu nějakou chvilku na napsání článku. Za tu dobu se ale moc nezměnilo. Úspěšně jsem dokončila prvák i s docela (myslím) dobrými výsledky. Školní rok mi utekl letos hrozně rychle. Konečně jsou tu prázdniny, kdy si užívám ponocování do pozdě v noci a spaní do oběda. Začala jsem číst knížku (k mému překvapení) - 50 Odstínů Šedi. Mám ji doma už od Vánoc, ale až teď jsem se k tomu pořádně dostala. To mi připomíná, včera jsme s přítelem byli v kině na The Fault In Our Stars. Ačkoliv romantické filmy nemám ráda, tenhle se mi dost líbil. Sice jsem nebrečela, jako většina lidí v kině, ale musím uznat, že to bylo dojemné. Jinak poslouchám hudbu, stále plánuji svoje tetování a tak nějak doufám, že bych přes tohle léto přemluvila rodiče, aby mi dovolili další piercing. Chci si tyhle prázdniny užít co nejvíce.

2 comments:

  1. The fall ou in our stars ♥♥

    ReplyDelete
  2. tiež mi tento rok zbehol rýchlo a som za to vďačná snáď prázdniny nezbehnu rovnako rýchlo :D .. tiež sa ich snžím užiť čo najviac ale to asi každí a presne túto knihu som na leto plánovala a po najbližšej výplate si ju idem kúpiť snáď nesklame :)

    ReplyDelete

Děkuji moc za každý Váš komentář! ♥