Stay weird. : I've dyed my hair.

4/05/2014

I've dyed my hair.

Už strašně dlouho bych chtěla vyzkoušet nabarvit si vlasy na modrou, svítivě červenou nebo nějakou podobnou neobvyklou barvu. Bohužel to budu muset asi opět odložit na dobu neurčitou, vzhledem k okolnostem. Tak snad se to jednou podaří, zatím jsem tedy nakonec skončila u mé klasické černé a podbarvila jsem to oranžovou. I když to na fotkách není zrovna moc vidět, tak kupodivu i ta oranžová docela dobře chytla, takže jsem celkem spokojená. Přemýšlím ale, že bych si vlasy nechala ostříhat. Jinak asi nic moc nového, propadám z matiky (to beze srandy), byla jsem nakupovat, plánuji tetování a tak nějak přežívám.





6 comments:

  1. Moc ti to sluší, jsi úžasná ! :O

    ReplyDelete
  2. O_O Boží!! Taky teď v budoucnu plánuju zatím ale jen pramínky, ale to bude asi tím, že už jsem červený vlasy měla xDD. Fakt ti to sekne ♥-♥

    ReplyDelete
  3. vaaau tie vlasy ti veľmi pristanú vyzerá to veľmi dobreeee :)

    ReplyDelete
  4. Oranžová je krásná barva! :) já taky toužím si obarvit hlavu na nějakou bláznivou barvu, i když bych to nejradši chtěla mít do duhova :D ale zase se bojím si ničit vlasy - mam je dost choulostivé a často mi vypadávají :( tak uvidím :) Ale tobě to moc sluší! :)

    ReplyDelete
  5. augrgrrrh, jsi nehorázně krásná! máš ode mě follow :3 lost-strength.blogspot.cz

    ReplyDelete
  6. Všem moc děkuju ^^ Opravdu mě Vaše komentáře potěšily. :)

    ReplyDelete

Děkuji moc za každý Váš komentář! ♥