Stay weird. : Hide behind an empty face.

3/15/2014

Hide behind an empty face.

Přes měsíc jsem nenapsala žádný nový článek. To už je vážně březen? Připadá mi, že to nějak rychle utíká. Mám pocit jako kdybych teprve před měsícem přišla do prváku na střední a přitom už je to půl roku. Je to skoro až neuvěřitelné. Stále nemám moc času, nebo si to možná namlouvám. Ale znáte to, člověk přijde ze školy a je rád, když si chvíli oddechne. Většinu času pak trávím posloucháním hudby, nebo koukáním na filmy/seriály. Momentálně jsem se také opět stala závislá na Skins a začala hrát Outlast. Bohužel ani moc nemám nápady na články. Už po několikátý se chystám napsat tento článek a furt nejsem schopná ho dokončit. Doufám, že se to zlepší protože sem nechci psát pořád nějaké nesmysly. Popravdě ani nemám moc dobrou náladu, neustále jsem z něčeho na nervy. Někdy mi vážně připadá, že nic nemá smysl a ztrácím chuť cokoliv dělat,..  

No nic, asi jste si všimli, že jsem to tady trochu přeorganizovala. Zvolila jsem jednodušší vzhled, nemám ráda přeplácané věci. Piplala jsem se s tím ale docela dlouho, jelikož blogspot mám teprve pár měsíců, takže se tu ještě úplně nevyznám a hrozně mě štve, když mi něco nejde. I když nastavení HTML mi přijde na podobném principu jako Tumblr. Každopádně doufám, že se tu nějak zorientujete. :) To je asi vše, co jsem chtěla napsat. Tak se mějte a já se půjdu přinutit udělat prezentaci na angličtinu. 

Headphones On, World Off. ♫

4 comments:

  1. Proč mám pocit, jako bych celý ten první odstavec psala já?
    Celej design se mi moc líbí a ten kurzor je skvělej :D
    Jsi krásná.

    Miss Nothing. | http://emptysoul.blog.cz

    ReplyDelete
  2. poznám to tiež sa mi niekedy absolútne nechce pridávať a neviem ani o čom dokopy písať ale doteraz ma takéto krízy zatiaľ vždy prešli tak ti prajem to isté :)

    ReplyDelete
  3. Naprosto s tebou souhlasím. Občas mám ten samý problém co se psaní článků týče :D a s nervama taky.. no ale v poslední době se vždy snažím spatlat nějakou blbost :D o.o

    ReplyDelete
  4. Moc se mi tu líbí! :)
    Vždycky mám chuť se na blog vypsat, ze všeho, na rovinu, ale prostě nevím, nějak to ze mě nejde ven . .

    ReplyDelete

Děkuji moc za každý Váš komentář! ♥