Stay weird. : Bye, school. Hi, spring break.

2/14/2014

Bye, school. Hi, spring break.

Konečně den, na který čekám už od Pondělka. Je úžasný pocit vědět, že před sebou máte prakticky deset dnů volna. Sice ještě přesně nevím, co budu dělat, ale to je jedno. Něco už se vymyslí a hlavně, zase budu mít čas v klidu se dívat na další díly skins. Ten seriál je prostě boží. Jinak jsem byla ve středu trochu nakupovat, potřebovala jsem kalhoty a znáte to, když vlezete někam do obchodu a hned máte nabráno i několik jiných věcí, než potřebujete. No a protože opět měly slevy, koupila jsem si ještě mikinu a bundu. Fotky přidám když tak nějakém dalším článku, vzhledem k tomu, že ještě asi někam vyrazím, protože potřebuju boty. Nejspíš skončím u dalších Vansek, jak to tak vidím. Včera mi také dorazily objednané plakáty mojí oblíbené kapely. A když už mluvíme o hudbě, dost mě štve, že v neděli nejdu na koncert Bullet For My Valentine. Další z úžasná kapela a já tam opět nebudu. Tak jsem si postěžovala a to je asi tak všechno. Jo, abych nezapomněla, pátek - lásky je svátek, teda jak pro koho. Pro mě je dnešek jako normální den, ale ... 
Všem zamilovaným přeju hezkého Valentýna! :)


1) Rozhodla jsem se mamce udělat trochu radost a koupila tyhle skvělé přívěšky se srdíčky.
2) V poslední době si stále fotím boty, ani nevím proč. Asi proto, abych měla co dávat na insta.
3) Plakáty - Bring Me The Horizon + Oli ♥ Vážně "dilema" rozhodovat, který dva pověsit, když mám ještě Asking Alexandria a BVB.

3 comments:

  1. To volno ti docela závidím, my máme prázdniny až úplně v posledním termínu -,- :D
    Já jsem Valentýn nijak neslavila a ani jsem nějak neprožívala všechny ty srdíčka kolem. Naštěstí celá ta mánie šla mimo mě, takže cajk. Teda až na to, že jsem někomu zase zkazila den tím, že jsem mu na včerejšek na poslední chvíli odřekla hned dvě věci najednou, no.
    Ten přívěšek je moc hezkej))

    http://emptysoul.blog.cz

    ReplyDelete
  2. Bullet For My Valentine miluju, ale ani jsem nevěděla, že mají tu koncert :D jde to všechno mimo mě a šetřím jen na letní fesťáky :) A boty si také pořád fotím!! Nejsi sama :D

    ReplyDelete
  3. och tak to voľno ti závidím aj keď zajtra ti už končí ale tak snáď si si ho užila nám začína tento piatok a tiež sa na to dosť teším :D

    čo sa týka nákupov tiež by som si rada dopriala nové vansky tak som zvedavá či mi to víjde a kúpim nejaké :)

    ReplyDelete

Děkuji moc za každý Váš komentář! ♥