Stay weird. : shopping #2

2/09/2014

shopping #2

Samozřejmě jsem za nějakou tu uplynulou dobu doplnila svůj šatník o nějaký ten nový kousek oblečení. Teď mají všude plno úžasných věcí a myslím, že i celkem slevy. Tak doufám, že to vydrží aspoň do příštího týdne, kdy mi začínají prázdniny. Ještě tak mít nějaký peníze, hah. Nicméně přidávám pár fotek věcí, co jsem si koupila asi za poslední dva měsíce. :)

mikina, tílko, leginy, nadkolenky 3x 

Leginy mě zaujaly hned na první pohled (cca 200,-). 
Ta mikina se prostě za tu cenu nedala nekoupit (160,-).
Černé nadkolenky jsem už dlouho chtěla (199,-). Jsou prostě boží. 
Tílko s lebkou jsem kupovala nějak na začátku Ledna, také ve slevě ale nevím už přesně za kolik. 

5 comments:

  1. Páni, tak mikina je úžasná! :)

    ReplyDelete
  2. Mám podobnej svetr, jako je ta mikina :) Jinak bych taky potřebovala nakoupit plno věcí, ale nemám za co :D
    http://emptysoul.blog.cz

    ReplyDelete
  3. to tričko je úplne úžastné!!! a takisto tie nadkolienky! tiež by som už skočila na nákupy snáď budú peniažky :)

    ReplyDelete
  4. Tak tu mikinu bych také brala všemi deseti! :O :D a to tílko je dokonalé! V tom bych se promenádovala vždy na štědrý den :D

    ReplyDelete

Děkuji moc za každý Váš komentář! ♥