Stay weird. : whatever.

1/30/2014

whatever.

Tak co, jak jste dneska ve škole dopadli? Radši tady nebudu vypisovat co mám na vysvědčení za známky, určitě je co vylepšovat, ale já jsem celkem spokojená. Myslím, že vzhledem k tomu jak jsem chyběla a zrovna nejsem typ člověka, co by nad učením strávil hodiny, tak by to mohlo být i horší. A kdoví, třeba si nějaké ty známky do konce školního roku ještě vytáhnu. Doma jsem dokonce byla (k mému překvapení) pochválena. Jinak jsem ale dneska měla naprosto příšerný den, alespoň co se týče rána a dopoledne. Absolutně nic se mi nedařilo a to jsem si ještě cestou do školy natáhla na ledu. Náladu mi trochu zlepšila až kamarádka, se kterou jsem se potom sešla a dobrá zapečená bageta s hranolky k obědu. Je pěkný vědět, že jsou teď tři dny volna, i když to určitě zase hrozně rychle uteče. Hlavně mám dost věcí, které musím přes volno udělat. Určitě si ale najdu čas na válení u filmů a nic nedělání. Možná také půjdu nakupovat, protože všude mají plno úžasných věcí, akorát já jsem tak trochu bez peněz, hah.

Tak jsem si opět sestříhala vlasy. Určitě jste teď všichni díky té fotce oslepli. 

Mamka pekla koblihy, yummy. ˘^˘








5 comments:

  1. Taky uplne vidim, jak to rychle utece. Brala bych uz nejaky hodne dlouhy prazdniny.
    Moc ti to slusi^^
    A na tu koblihu mam ted chut, fakt diky -,- :D

    http://emptysoul.blog.cz

    ReplyDelete
  2. moje vysvedčenie bolo super celkom som všetko opravila nakoniec takže som spokojná :D my sme mali prázdniny len pondelok takže to bol len taký predĺžený víkend ale lepšie ako nič predsa len v utorok sa vstáva ľahšie ako v pondelok už len z princípu :D

    ReplyDelete
  3. Jsi strašně rozkošná!:3
    a koblihu bych si dala ~.~

    ReplyDelete

Děkuji moc za každý Váš komentář! ♥