Stay weird. : winter weather and Starbucks.

1/21/2014

winter weather and Starbucks.

Já vím, že na blogu netrávím zrovna moc času, ale stále je ještě před vysvědčením a skoro každý se asi snaží ve škole zachránit známky co to jde (až na mě, včetně mě). Zítra píšu opravný test z matematiky, protože to dopadlo hrozně, tak to musím dát aspoň na čtyři. Jinak myslím, že nemám až tak vyloženě špatné známky, ale matika mi prostě fakt nejde a nikdy asi nepůjde. Ale co už.. Dneska je fakt příšerný počasí. Někteří se možná radují, že začalo sněžit, já tedy rozhodně ne. Je "hodně příjemný", když jdete od metra do školy pěšky a dojdete tam napůl promočený a zmrzlý. Proto jsem si dala odpoledne ve Starbucks studený malinový džus, díky čemu mi pak venku doslova přimrzaly prsty ke kelímku. Haha, já jsem fakt inteligentní. Na druhou stranu jsem si pěkně popovídala s kamarádkou. Tyhle výlety do Paládka po škole bych mohla dělat každý den. 
Jinak v poslední době dost přemýšlím o motivu na svoje budoucí tetování. Je celkem těžký vymyslet něco, aby to nebyla úplná blbost. Chci, aby pro mě mělo nějaký určitý význam. Ať už by se jednalo o text, nebo obrázek. Tak uvidíme, co nakonec vymyslím. Ne že by to nějak spěchalo. 


Raspberry juice.♥ 


Jsem cestou domů trošku fotila. 







4 comments:

  1. tak som zvedava, co si das vytetovat .)

    ReplyDelete
  2. ja keby som si nieco dala asi by som si dala take male srdiecko :)

    Posledne dva dni Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    ReplyDelete
  3. tak mňa ten sneh celkom potešil ale taká zima fakt nemusí byť :D .. čo sa týka toho tetovania tiež som nad tým minule rozmýšľaľa ale neviem vobec čo také by som si dala ale tiež ešte mám trošku času takže snáď niečo vymyslím :D ..

    ReplyDelete
  4. Mňam ten džusík bych si dala. :3

    Jojo, ty písemky byli tenhle týden strašný. Tak, zvládli jsme to. :D

    To já mám tolik nápadů, co bych si chtěla nechat vytetovat. Všechny ty tetování pro mě něco znamenají ale prostě si nemůžu vybrat. Mám na to ještě tři měsíce, tak se snad rozhodnu správě.
    Tak jsem zvědavá, co si nakonec necháš udělat ty. :)

    ReplyDelete

Děkuji moc za každý Váš komentář! ♥