Stay weird. : I hate school, I hate school, I hate school, I fucking hate school.

1/08/2014

I hate school, I hate school, I hate school, I fucking hate school.

Od pondělí už bohužel opět začalo to hrozné šílenství - škola. Tři dny a já už jsem opět totálně na nervy, unavená, nemám čas a nevím co dělat dřív. Samozřejmě na nás hned všichni nahrnuli termíny na testy, zkoušení a prezentace, aby nám mohli uzavřít známky. Je toho fakt dost a já mám co dohánět, takže se omlouvám co se týče menší aktivity tady na blogu. Tuhle sobotu máme se školou jak už jsem zmiňovala ples, tak jsem opravdu zvědavá, jak to celé dopadne a budu ráda, když se na těch podpatcích někde nerozplácnu. Pokud se podaří nějaké fotky (a nebudu na nich vypadat jako totální kretén) tak je sem potom přidám. Včera jsem hned po škole jela s kamarádkou trochu si zpravit náladu do Paládka, přesněji do Starbucks a Bubbleology. Konečně jsem si zase po delší době na něčem pochutnala. Já tohle pití zkrátka zbožňuju, i když kdo to má pořád platit. Ani jsem se nebyla podívat v Tally Weijl, protože bych nejraději šla nakupovat a teď momentálně jsem tak trochu na mizině. Přidávám pár fotek a tím končím, zase dneska vůbec nic nestíhám. To je tak, když si člověk všechno nechá na poslední chvíli. Opět jsem se totiž totálně stala závislá na SKINS, takže kdykoliv mám (i nemám) chvilku volna sleduju tento boží seriál. Jenom blázen jako já se na to může koukat do tří do rána. Why not, hlavně že prezentaci na zítřek jsem ještě ani nezačala.



8 comments:

  1. Presne. Ze skoly jsem nehorazne unavena. Vecer nemuzu usnout a rano zas nemuzu vstavat. Navic ty testy no, a ja misto toho abych si znamky opravila, tak si to jeste vic kazim -_- :D
    Miss Nothing (http://emptysoul.blog.cz)

    ReplyDelete
  2. Taky jsem ze školy hrozne unavena! Prijdu a spim a nenavidim se za to! Jsem rada, ze se ti jeji fotky libi :)

    ReplyDelete
  3. Já to samý.. pořád nějaké testy a písemky.. ://
    a na tumblr už tě odbírám :) :D

    ReplyDelete
  4. Škola je teď vážně hrozná, no vlastně pořád. Také si chodíme zlepšit náladu s bubble tea :-)

    http://unobtrusivee.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. Když jsem chodila do školy, tak jsem vždycky všechno nechávala na poslední chvíli (někdy byla sem tam vyjímka) a chodívala jsem spát ve 2 ráno někdy i déle. A jelikož jsem měla školu 5 kroků tak jsem chodila se zvoněním :D

    nicolexs.blogspot.cz

    ReplyDelete
  6. Mas super blog !! a jsi krasna :)

    ReplyDelete
  7. Mě zase začalo zkouškový a taky žádnej med... Mám za sebou jen jednu zkoušku a ještě 4 zbývají :D Achjo... Navíc v letním semestru mam děsnej rozvrh, dokonce 2x týdně od 7:30... takže už nebude žádný vyspávání do jedenácti, jak já se netěšim!

    ReplyDelete
  8. tiež to teraz v škole mám také všeliaké tažko neaktivitu chápem :) držím palce pri opravovaní známok :))

    ReplyDelete

Děkuji moc za každý Váš komentář! ♥