Stay weird. : 01. 01 . 14 is page 1 of 365 .

1/01/2014

01. 01 . 14 is page 1 of 365 .

Doufám, že jste všichni přežili Silvestr ve zdraví a moc jste to nepřehnali. Jako vždycky na facebooku už kolují statusy o tom, jak se každý "strašně moc" ožral. Trapný. Každopádně, ať už jste konec roku 2013 někde pořádně zapili, propařili, byli s přáteli, nebo seděli u internetu, tak všem chci popřát šťastný Nový rok a jen to dobré v něm. Ano, zní to dost naivně a už tuhle větu sama pomalu nemůžu ani vystát. Dávali jste si nějaké předsevzetí? Já už jsem se na to vykašlala, ačkoliv bych chtěla, aby tento rok byl úplně jiný. Chtít je hezký, no.. Včerejšek jsem strávila doma s rodinou, spíš jsem se celý večer jenom poflakovala mezi televizí a noťasem s nějakými těmi chipsy a poslouchala písničky. Na Óčku jako každý rok dávali "Top 100 songů 2013" aneb "Top 100 neposlouchatelných debilit", až na pár výjimek jako třeba 30 Second To Mars. Stejně jsem to absolutně nevnímala, spíš mi to běželo jen tak v pozadí. O půl noci jsme si samozřejmě všichni přiťukli a asi okolo jedné to zabalili. Doma všichni kromě mě (jako vždy) byli unavení. Kdybych měla minulý rok tak nějak shrnout, tak za moc nestál. Ano, byly nějaké úspěchy ale zároveň je všechno pořád stejné. O tom tady ale psát nebudu, nechci si stěžovat. Zhodnotila bych to tedy tak nějak neutrálně, tenhle rok by zkrátka mohl být lepší. Jinak jsem se stále nedokopala vyfotit dárky, co jsem dostala k Vánocům. Snad to ještě do konce prázdnin (který se až moc nebezpečně blíží) stihnu.

Takhle nějak trávím Silvestr já, haha.  Dobrý filmy, ještě lepší hudba, jídlo a energeťáky, co víc si přát? 

Akorát ty písničky mi opět připomněly Mitche. (R.I.P.It was two years, it's time to wake up, Mitch!  We all miss you. 

11 comments:

  1. tiež by som asi na Silvestra ostala doma kebyže nechcem byť s priateľom, myslím že užiť si ten večer pri filmoch nie je až také zlé, lepšie než sa niekde opiť do nemoty :)

    ReplyDelete
  2. "Šťastný nový rok" je ta nejvíc ohavná a otřepaná fráze. Ale taky jsem ji dneska řekla/napsala asi desetkrát. :D
    Já jsem taky s tímhle, teda tím minulým (:D) rokem nebyla moc spokojená a předsevzetí si nedávám, ale řikala jsem si to asi jako ty, že bych to prostě chtěla změnit. :)
    A Silvestr se u nás každoročně neslaví. Naši to zakotvili asi o půl jedenáctý, já jsem se koukala až skoro do dvanácti na Vražedný a pak jsem hodinu fotila ohňostroj (mimochodem děkuju za pochvalu fotek :D), vypila děcký šáňo a šla spát. Já teda FB nemám a teď momentálně jsem za to fakt ráda, protože číst tyhle statusy mě uvádí do vysokého stavu nepříčetnosti, ale stejně si to užiju ve škole, kde budou všichni tvrdit "jak měli strašnou vopici"... :/ :D

    ReplyDelete
  3. Já jsem se vymluvila z párty a zůstala doma s rodiči, protože jsem neměla vůbec náladu to slavit. A tak jsem o půlnoci pustila tradičně lampion a šla spát :D Předsevzetí mam jen jedno a to, abych více se zaměřila na kreslení :)

    ReplyDelete
  4. Jo a ještě jsem zapomněla napsat:
    Hodně štěstí v novém roce! :D

    ReplyDelete
  5. Jé trávily jsme silvestra stejně .)

    ReplyDelete
  6. Tak ať je pro tebe nový rok zajímavější!:)

    ReplyDelete
  7. Jojo a plno statusů ve stylu "Už nikdy nebudu pít!"
    Tobě taky originálně popřeju Šťastný Nový rok a ať je lepší a zajímavější než ten předchozí:)
    (Nevím proč, nejde mi přidat komentář pod přezdívkou a adresou blogu)
    Miss Nothing (emptysoul.blog.cz)

    ReplyDelete
  8. Ou, máš nejhezčí blog. Design, články ..prostě všechno ♥ určitě se vrátím ;-)

    ReplyDelete
  9. já trávila silvestra podobně, akorát jsem to vzdala strašně brzo a šla jsem spát :D
    Přeji, ať je následující rok o něco lepší :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. btw. jsi strašně krásná :)

      lost-strength.blogspot.cz

      Delete
  10. Tak hodně štěstí a když budeš myslet pozitivně, tak tenhle rok bude lepší než 2013 :)

    Eiva Poppins: Brighton Based Blogger

    ReplyDelete

Děkuji moc za každý Váš komentář! ♥