Stay weird. : shopping #1

12/22/2013

shopping #1

COFFEE & CHILL. 

Včera celkem povedený a vyčerpávající den. Konečně jsem se po delší době viděla s kamarádkou, se kterou jsem se snad neviděla už od prázdnin. Byli jsme v nákupáku na Flóře v kavárně, trochu pokecali a já konečně dokoupila převážný zbytek dárků k Vánocům. Vzhledem k tomu, že jsme pak byli ještě v centru Prahy, tak jsem si obešla skoro všechny svoje oblíbené obchody. Všude už bylo celkem dost lidí a já opravdu nemám moc ráda tyhle nákupy na poslední chvíli. Samozřejmě  přesně jak jsem tušila, nedalo mi to a koupila jsem si "pár" věcí i pro sebe. Sice jsem si už teď před Vánocemi nechtěla nic kupovat, ale řekla jsem si, že by mě pak štvalo kdyby to už neměli. Navíc jsem to všechno myslím pořídila za dost slušnou cenu, byly celkem slevy (někde). Plánovala jsem sice, že bych se možná podívala i na trhy a případně udělala pár fotek.. nakonec jsem to vzdala. Jela jsem domů asi až okolo páté a čím později bylo, tím více přibývalo lidí. Opravdu se mi nechtělo procpávat tím davem, takže z venku mám jen dvě fotky.


Co se týče nákupů, koupila jsem si džínovou bundu (sama se divím, že jsem si nevzala tu černou), která mě prostě uchvátila na první pohled. To samé svetr s kříži, který byl poslední a moje velikost. Je prostě boží. Mikina je tmavě modrá, potřebovala jsem nějakou jednobarevnou. Takovou jsem sháněla už delší dobu. Šaty budu potřebovat, protože máme se školou v Lednu ples. Já upřímně bych tam vůbec chodit nemusela, nemám moc ráda takový akce a už vůbec ne šaty, ale připadalo by mi asi blbé tam nejít. Chtěla jsem kratší a černé, pokud možno s krajkou, takže tyhle jsou prakticky podle mých představ. Byla jsem překvapená, myslela jsem, že šaty budu shánět kdoví jak dlouho. Tak už k tomu jenom vybrat hezký boty a doplňky. Vlastně ten kříž na krk vedle na obrázku k tomu jde parádně. Tomu se nedalo odolat a ty ouška s cvočky jsem si koupila jen tak z blbosti (vyhozený peníze), ale jsem ulítlá na takové věci. 


Fotky focené na rychlo a bez úprav. 


To bych nebyla já, kdybych se hned nevyfotila. Varování: Za utrpění šoku a případné psychické následky neručím!
Když už jsem byla v centru, tak jsem si zašla do studia, aby mi vyměnili ten pierc za menší a černý. ^^




2 comments:

  1. Já už naštěstí všechny dárky mám a jsem za to ráda. :) Jedu na You me at six do Prahy. Strašně moc moc se těším!! Ohoho.
    Ten svetr s kříži je úžasný, z kama je?
    Máš naprosto dokonalé vlasy, také by jsem takové chtěla a přesně takový piercing chci, hehe O:)

    www.livencorbet.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. tiež nemám rada nákupy na poslednú chvíľu ešte dneska idem po jeden darček tak som zvedavá na tých ľudí a plné mesto :D .. čo sa týka toho oblečenia všetko sa mi veľmi páči hlavne ten sveter a šaty sú super :)

    ReplyDelete

Děkuji moc za každý Váš komentář! ♥