Stay weird. : your face says happy, but your eyes say pain.

12/19/2013

your face says happy, but your eyes say pain.

Ahoj. 
Tak už nám zbývají jen dva dny a konečně prázdniny. Upřímně se snad mnohem víc těším na to volno, než na Vánoce. Tenhle rok mě to všechno nějak nechává klidnou. I to, že bych ještě měla dokoupit pár dárků. Jo, pohoda, to stíhám. Nebo je taky možná zase budu shánět na poslední chvíli, jak se znám. Never mind. Tento týden mi opět není nějak dobře, takže už asi do pátku zůstanu doma. Stejně se už neučíme a opravdu se mi nechce jít v pátek na nějakou "párty" do školy. Ačkoliv je to první rok na střední, ale co už. Spíš mě deptá ta moje absence, která je celkem vysoká a měla bych dohnat pár testů. Vzhledem k tomu, že po prázdninách už do vysvědčení tolik času nebude. Matika je v mém případě totiž úplná katastrofa a vím, že mi stejně nikdy nepůjde. Ale musím to vytáhnout aspoň na tu čtyřku. 
Nemám absolutně náladu, na nic. V poslední době mě zachraňuje hlavně hudba, tumblr a filmy/seriály. Takhle bych dokázala strávit celý den. Tenhle článek je v podstatě zase jenom moje stěžování, ale už mám v plánu pár článků pro příště. V pátek nejspíš budeme zdobit stromeček, takže pokud možno budu fotit a potom sem nějaké povedené fotky (jestli nějaké takové budou) hodím. Taky můžete po Vánocích očekávat nějaký článek ohledně toho, co jsem dostala a tak. A co vy, těšíte se na Vánoce ? :)

Není nad to fotit si boty a nohy. Velice inteligentní, but who cares.  


2 comments:

  1. Také jsem spíše ráda za ty prázdniny než za Vánoce :D

    www.livencorbet.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. Ahahaha *ironický smích* v poslední době se cejtim úúplně stejně -.-". A jo konečně práázdniny :3...teda až na to že mám vánoční depku...nevermind xDD

    ReplyDelete

Děkuji moc za každý Váš komentář! ♥