Stay weird. : A new beginning.

12/08/2013

A new beginning.

Ahoj. Strašně nerada píšu uvítací články, ale nějak se začít musí. Tenhle blog je pro mě něco jako nový začátek. Bloguji už celkem dlouho, akorát jsem do teď používala blog.cz. Blogspot mě totiž zatím nikdy nějak moc neuchvátil. Všechno mi tady přišlo strašně složité a zmatečné. Ještě teď se tady moc nevyznám, ale rozhodla jsem se to vyzkoušet.. asi jde jen o zvyk. Vzhledem k tomu, že blog.cz v poslední době strašně zlobí a nedá se na něm normálně psát a zveřejňovat články. Proto tedy začínám nově tady a uvidím jak to půjde. A co tady vlastně najdete? Především články z mého života, nějaké ty recenze, módu a zkrátka věci co mám ráda. Zatím ale mějte strpení, teprve začínám. Možná se to tady časem zlepší, až se naučím s blogspotem pořádně zacházet. V první řadě asi budete moct očekávat článek o mně, abyste tak trochu věděli, kdo vlastně jsem. Za každou vaši návštěvu budu ráda. :)



1 comment:

  1. taky me ten blog pekne stve -.-
    Miss Nothing (emptysoul.blog.cz)

    ReplyDelete

Děkuji moc za každý Váš komentář! ♥